El proper 12 de novembre de 2016 hi ha un esdeveniment solidari i lúdic a Barcelona. En el qual els participants gaudiràn una experiència inoblidable. L’objectiu? Doncs donar una volta virtual al món en bicicleta: Pedalar per lluitar contra la sida. És una marató de 12 hores  d’indoor cycling. Aquí hi trobareu més informació.

https://youtu.be/J9xRmN7UyWw

A dia d’avui ja porten assolit gairebé el 50% del repte econòmic global. Hi ha 29 equips i 314 participants inscrits.

El destí del fons són projectes de recerca de la Fundació Lluita contra la Sida, enfocats a trobar una solución definitiva a aquesta malaltia en el menor temps posible. Comptaràn, també, amb la participación de cares conegudes que animaràn les sessions des de l’escenari.

bosses-i-samarretes-patrocini-aids-world-cycling-2016

Des d’Idees hem volgut aportar el nostre granet de sorra i patrocinar el marxandatge de l’esdeveniment.

Bosses i samarretes per a patrocinar l' Aids World Cycling

Voleu col·laborar-hi? Encara sou a temps d’inscriure-us.

El que anomenem sublimació tèxtil és una tècnica relativament recent de personalitzar samarretes blanques de polièster 100% o altres articles amb acabats especials que ho permeten.

És una tècnica que consisteix en traspassar les  tintes del paper a la peça. Les tintes s’evaporen amb l’escalfor de la planxa de transferència i penetren en les molècules del polièster. Això fa que no marxi, que no pesi, deixi transpirar... Una altra part positiva, és que no hi ha límit de color. El cost és el mateix si el logotip té una tinta, com si és una fotografia. No necessitarem fotolits ni clixés, només un bon arxiu original.

buffs

Ja fa uns anys que s'utilitza en diversos àmbits. El primer va ser potser en l'esportiu, al no tapar els porus de la samarreta, permet perfectament la transpiració. Per exemple els maillots dels ciclistes i les samarretes d'altres esports. Fa un temps que ha arribat a la publicitat, i per a quedar-s'hi!

Aquesta tècnica ens permet personalitzar poques peces a tot color (quadricromia) sense necessitat de fer els costosos fotolits i pantalles que utilitzem en estampació. Per exemple, podem utilitzar-ho per uniformar l'staff en una fira o esdeveniment.
A part del tèxtil, es poden sublimar altres articles, sempre amb un material o tractament específic, com tasses, portadocuments, estoretes de ratolí ...portadocuments sublimació

Per a celebrar l'inici de la campanya de Nadal 2015, volen fer un sorteig a les nostres xarxes socials. Regalem una tassa sublimada amb el logotip de la vostra empresa o la fotografia que vulgueu. Es pot sublimar qualsevol imatge a tot color (la que triï el guanyador/a). Només caldrà que ens l'envieu en un format vàlid (vectorial o fotogràfic) que li indicarem al guanyador/a per mail.tassa sublimació
Per a participar caldrà que :
- Feu like a la nostra pàgina de Facebook de Google Plus
- Compartiu el post.
- Expliqueu-nos el que us agradaria que sublimessim a la vostra tassa si sou el guanyador/a.

Només participareu en el sorteig si seguiu tots els passos que us hem detallat. El sorteig tindrà lloc a les nostres oficines el proper dia 23 d'octubre de 2015. Publicarem el nom del guanyador, que ens haurà d'enviar un e-mail a idees@idees.cat amb les seves dades i la imatge que vulgui sublimar, abans del dia 30 d’octubre de 2015. Si no és així, tornarem a fer el sorteig.

Si ens doneu permís, penjarem la foto que ens envieu de la vostra tassa a les xarxes socials.

Molta sort a tothom i a compartir!

Des que van anunciar que les bosses de plàstic deixarien de ser gratuïtes, el consum de bosses reutilitzables va començar a pujar. Es va començar a crear una consciència ecològica. Tot i que en alguns casos d’una manera forçada per no haver de pagar els dos cèntims que alguns

Bossa de Granollers Comerç de Dalt

Bossa de Granollers Comerç de Dalt

comerços cobraven per cada unitat. Al final, la llei va quedar en un no res, però ja havien fet una part important de la feina: conscienciar a la població de la necessitat de no generar aquest tipus de residus.

Sembla, que a partir del 2016, aquesta llei serà una realitat. Si els supermercats, fruiteries, carnisseries i altres comerços ja no ens regalen les bosses... els consumidors hauran de tenir sempre a mà (a la bossa de mà, al maleter o guantera del cotxe, al calaix de la feina, darrera la porta de la cuina...) les bosses per anar a comprar.

Si com a botiguers voleu que la vostra imatge estigui sempre present a la vida dels vostres clients (o potencials clients)... una bona opció és obsequiar als clients amb una bossa reutilitzable.

 

Bossa Sydney. Cotó de 260 gr.

Bossa Sydney. Cotó de 260 gr.

Aquesta bossa pot ser:

-          Un regal directe : per Nadal, aniversari de l’empresa, fira, convenció ...

-          Una promoció : per volum de compra, al comprar determinat producte...

-          Amb un cupó de segells : El donarem un cupó que anirem segellant amb cada compra superior a 30€. Al segellar-lo tot, els la regalarem.

Hi ha molts tipus de bosses. Segons les necessitats i pressupost que tingueu, en triarem una o altra.

Podem classificar-les segons el material amb que estàn fetes:

-          Cotó : és més pur, resistent, pot ser ecològic. L’estampació queda més ben definida.

-          Polièster :  és més net, resistent, bona definició de l’estampació.

-          Non woven : és el material més econòmic, és resistent (si és de bona qualitat) sempre i quan no hi posem coses punxegudes (com la cantonada d’un llibre) que la poden foradar. La definició de l’estampació no és tant bona.

-          Polipropilè : Normalment té més capacitat, molt resistent, amb moltes possibilitats d’impressió si les fabriquem.

Bossa Riad. Cotó de 140gr.

Bossa Riad. Cotó de 140gr.

Hi ha moltes característiques a tenir en compte:

-          Nansa llarga, curta o doble nansa.

-          Mida Standard de shopping bag senzilla (38x42 cm) o amb fuelle a la base i laterals.

-          A les cotó : gramatge habitual (80-90 gr), extra (140 gr) o Premium ( 200 gr).

-          Forma : bossa shopping, motxilla de cordills, bossa per a roba bruta o calçat (per endreçar dins la maleta) ...

 

Altres trets diferencials que poden tenir:

-          Cotó biològic amb certificat de Max Haveelar i de comerç just.

-          Voraviu reflectant que es veu a la foscor.

-          Motxilles amb banda reflectant, butxaques de reixa, sortida per a auriculars...

-          Fabricació a mida en non woven (fet a Europa).

 

Bossa de non woven, Campanya de Reciclatge del Solsonès.

Bossa de non woven, Campanya de Reciclatge del Solsonès.

Es convenient comptar amb l’ajut d’un professional de la PTO, que us pot assessorar sobre quin tipus de bossa és la més adient per al vostre negoci i al mateix temps, encarregar-se de la gestió i donar-vos el producte acabat.

 

 

 

 

Cartell  dia internacional lliure de bosses 03.07.2015

Cartell dia internacional lliure de bosses 03.07.2015

El dia 3 de juliol és el dia Internacional sense bosses de plàstic, podeu veure'n més informació a la web la Fundació Privada Catalana de Prevenció de Residus i Consum Responsable i a la web de Bag Free World

Vet aquí alguns consells sobre el món que envolta el marxandatge:

Compromís : L'impacte positiu que els regals d'empresa fan en el client augmenten el
compromís i fidelitat envers la marca.

 

Diferenciació de la competència: A tots ens agrada que ens mimin i ens faci'n regals, a nivell personal i també com a clients. Busquem els proveïdors, les empreses de servei i botigues que ens ofereixen millor preu i servei. I també tenim en compte els incentius promocionals. Aquí és on el marxandatge juga un paper important.

 

Potenciació i difusió de la marca : Els gadgets promocionals ajuden a difondre la imatge de la nostra empresa o marca. Potencien la imatge que els clients tenen de nosaltres. Així doncs, millor fem-ho en un bon producte. Sempre dintre de les nostres possibilitats. 

Gandula

El fet que sigui bo, no vol dir sempre que hagi de ser car. Com més útil, diferent i innovador sigui millor. Si voleu regalar un bolígraf, per exemple, que sigui de bona qualitat. Al pot de llapis en tenim molts, però sempre acabem utilitzant aquell que guixa més fi (bic, per exemple és una marca que sempre ens fa quedar bé. I tenim bolígrafs des de 0'36€ amb logotip imprès a un color inclòs per comandes de 500 unitats), que té un disseny més bonic (per exemple impressió digital a tot color), que té algún tret diferencial com pot ser un grip (aquella gometa tant pràctica que de vegades porten al cap d'avall) o un touch screen (que ens serveix per clicar sobre les pantalles d'smartphones i tablets).Si regalem un bolígraf i als dos dies no escriu, o s'encalla la tinta... Que us penseu que farà el vostre client amb el bolígraf? Doncs anirà directe a les escombraries i la vostra reputació anirà al seu darrere, de ben segur.

Set de bambú

Reforç de les campanyes comercials i publicitàries: El marxandatge reforça la imatge corporativa de la nostra empresa. Ens ajuda a complementar les campanyes publicitàries. Aporta identitat a la marca. Enforteix el vincle entre empresa i consumidor.

 

Tots aquests avantatges es convertiràn en rendibilitat i increment en les vendes si és constant i tria obsequiar els seus clients amb artícles promocionals.

Els regals promocionals són la millor plataforma per a la promoció de les empreses. Donen identitat, reforcen la imatge corporativa. Milloren el feedback amb els clients.

 

No cal que ens ho digui ningú : “Fer esport està de moda”. Abans qui es cuidava anava al gimnàs, jugava a futbol, a tenis o a bàsquet. Qui  no havia jugat a l’equip del barri o de l’escola ...

samarretes cursa especial cros 2013Ara s’ha posat de moda el running, vaja, el que tota la vida hem dit anar a córrer. Però ja se sap, si es diu en anglès, sona millor : més fashion, més trendy, no? I ja si pugem una mica el nivell de resistència, ens trobem amb les duatlons, les triatlons... i com no, en Kilian Jornet. Que es un crack en tot això.

Esports com el trekking, el ciclisme, el golf també han guanyat adeptes els darrers anys. Cada vegada s’hi dedica més temps.

Paral·lelament, ha augmentat la necessitat de cuidar-nos. Sobretot, pel que fa a l’alimentació.
Sembla que comencem a mirar d’on venen els productes. Si són o no ecològics. O si més no, si són una mica més naturals. Hem après noms de llavors i cereals que fa uns anys no sabíem ni que existien com la quinoa, el chi, les llavors de rosella.... ara sabem que les llavors de sèsam no serveixen només per a posar sobre el pa d’hamburguesa.

Les activitats de running, les curses, les maratons, els cros, trekking ... en grup o en solitari. Cada vegada són més les persones que s’hi animen. I, diuen, que un cop ho proves... enganxa. Què deu tenir això de cuidar-se, de millorar les nostres marques personals.. que a tots ens agrada.

També, per altra banda, hem après noms com batuka, zumba, cycling,.. integren sport, diversió, música i moda. Cada cop agraden més.

Aquestes noves tendències, han fet que les empreses del màrqueting promocional es posin les piles, i desenvolupin productes d’acord amb les noves tendències. Tot tipus d’empreses tenen l’oportunitat de promocionar-se en l’esport. Des dels ajuntaments o les grans empreses fins a les botigues de barri. Són poques les campanyes que uneixin totes les característiques que l’actual esport vincula : salut, bellesa, moda, cura de la imatge personal i l’estat físic... Han augmentat els patrocinadors esportius. Molta gent vol esponzoritzar la samarreta de la marató de moda o del cros del barri.

S’han obert un ventall de possibilitats en aquest sector. Hem sabut agafar el tren de la nova tendència. Hi ha molts nous productes. La clàssica ronyonera BUMBAGque va passar de moda als 90 s’ha reinventat ara es diu cinturó de fitness o Sport bumbag, són més fines i lleugeres. I tenen un disseny més actual. La moda d’utilitzar en tot moment el mòbil, sigui per parlar, rebre whattsapps o escoltar música... fa que si el volem prendre quan anem a fer running: ARMBANDo ens l’emportem a la ma (cosa força incòmoda) o portem un Armband, és a dir, un braçalet ajustable on guardar-lo. Amb pantalla touchscreen i butxaca elàstica per a les claus. Hi pot haver res més pràctic?

LLANTERNA-VAMBES

Doncs si ens molesta, també podem portar la cartera portaclaus que es posa sobre la vamba, com si fos el xip de les curses. I per a que us vegin bé ... la llanterna que es posa al tormell.CARTERA-XIP

Si necessiteu que us aconsellem sobre quin pot ser el millor suport promocional per a vosaltres, només ens heu d'enviar un mail o entrar al catàleg.

QUE HEM DE DIR SOBRE ELS SELFIES ...

Tots sabem que les selfies estàn de moda. Fins aquí cap novetat. Ja fa anys que va començar el boom del les autofotos. Ho hem fet tota la vida, però ara ho hem re-batejat com a selfies. És veritat, mola més dir “Mira el meu selfie”, que “Mira la autofoto que m’he fet”. No ens enganyem.

Articles promocionals per a selfies

Amb la popularitat dels smartphones la dels selfies ha anat in crecendo. Cada cop tenim més necessitat d’ensenyar on som a cada moment i, és clar, nosaltres hem de sortir a la foto. Amb les xarxes socials, blogs, facebook, instagram i més aquesta tendència va fer una passa més. Es va convertir en una tendència recolzada per les celebrities.

És una tendència que s’ha popularitzat. S’ha convertit sens dubte en una necessitat: qui no s’ha fet una foto dels peus sobre la sorra de la platja, una foto del plat ‘gourmet’ que ens han posat al restaurant per dinar, una foto de grup de l’equip de futbol després de guanyar el partit o, com no, una selfie amb el famoset de torn que ens hem trobat casualment al local de moda de la nostra ciutat.

Els selfies en el món de la publicitat

Els selfies han arribat per a quedar-se. I com no, la publicitat ja ha creat nous productes per a treure’n profit, com per exemple el monopode suport extensible per a càmeres o mòbils amb comandament a distància que funciona via bluetooh o  el marc de fotos infable gegant.

Seràn uns dels productes estrella de la nova campanya d’estiu 2015 que tot just encetem.

Marc per a selfie ideesAquí us posem fotos d'alguns dels productes que us podem oferir. Un bon regal per als vostres clients que anirà marcat amb el vostre logotip. Es recordaràn de vosaltres quan siguin de vacances, en els moments feliços i que sempre ens agrada recordar.

Quin millor moment per a tenir present la vostra imatge corporativa. No us sembla?

Artícles promocionals per a selfie